under my umberella

Det har regnat massa. Igår åskade det. Det var jättemysigt.

Idag vaknade jag vid tio i sex, som vanligt. Och mådde helt otroligt dåligt. Ville spy. Fyfan.
Men jag pallrade mig ner till köket, drog i mig ett knäckebröd. Mår fortfarande illa.

Åkte buss med Jonna. Haha. Så jäkla skön är du ;)
-
Tack älskling för våran långhelg tillsammans! Det var verkligen kanonbra.
Du och jag är det bästa som finns. <3
-
Nu ska vi inte bli sentimentala.
haha.
usch.
suck.
-

Har inget att berätta, mer än att jag har Webbdesign. och det SUGER, med fett stora bokstäver!!

Kuk! Måste göra klart den idag annars för jag inget betyg i det ämnet. Jäkla fittsaftslem.
-
Schejdo.



Nu är det bestämt!!!! :D:D
Jag och Fredrik åker till Bulgarien den 4:e september! Ska bli så jäkla skönt.
bara du och jag. du och jag och massa sol och bad.
fett nice ska det bli. can't wait! :D

ÄLSKAR DIG!! <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Grattis ditt smäck! :D
du är skönast ;) hehe

2007-05-22 @ 09:02:11
Postat av: Fredrik

Älskling, nu är det klart. jag blir pappa! hah nerå... men du... resan är beställd och vi åker 1 vecka till sol å bad =) (jag ska kasta i dej i badet)... muhaha fan va skönt. älskar dig! puss!!

2007-05-22 @ 14:15:08
Postat av: melleee

haha tack jonna sötnos;)
fredrik, din lilla rumpa. jag ska kasta i DIG! :D:D:D älskar diiiiiig!!!

2007-05-23 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback