building a mystery

Sitter i skolan, sen halv nio. Jag har ont i magen, den krampar. Vill inte mer nu! ;/
-
Tre stycken från klassen har varit iväg och köpt julpyssel ill klassrummet, och håller på o slänger upp det nu. Det blir fint. tih. Usch, Karin (min mentor) tog in mig till sitt rum och berätta att jag har IGvarning i två ämnen och alldeles för hög frånvaro. Så jag, mamma, pappa, Karin, skolsyrran och rektorn ska ha ett möte om någon vecka. Men grejen är den att jag har ju varit sjuk! Så liksom vad begär dom? Kan inte hjälpa det.. ;/ Så det känns inte så kul.. men ah. Får hoppas dom litar på mig. Och jag jobbar ju faktiskt så gott jag kan hemma, så jag ligger liksom inte direkt efter så mycket heller. Fattar inget.... Menmen.
-
På matten, som vi hade på morgonen, gick vi igenom ett prov som vi ska ha om två veckor. waaah, jag hatar matteb. Så jag får se hur det går. Jag förstår typ hälften, och det är ju alltid något. haha!
Och nu har vi svenska med Thony, dock rast just nu dårå. Och det ska vi också ha prov i. Om några veckor. Känns halvt som halvt bra vill jag ju meddela. Suck.
-
Kanske uppdaterar mer sen.
Längtar i alla fall till simhallen nu!
Puss.
i don't wanna cry, but this lonlieness kills me

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du fixar detta, du har så mkt att brinna för. Så detta är din chans, I trust you! :)

Älskling, jag tycker du är fin! :D:D

Ajaj med magen, men det blir bra när vi båda kan ta hand om varandra hela tiden :)

Puss!!

2007-11-22 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback