every night in my dreams i see and i feel you

Vaknade runt tolvtiden och gick upp någon kvart senare.
Softat nu i tre timmar. Ska snart laga lite tacos till mig. Resten av familjen ska äta äckelfläsk och potatis med löksås. Jag väljer det lite godare ;)
-
Har kollat runt efter glasögon på nätet nu. Och har kommit fram till att jag ska gå på det där erbjudandet Specsavers har. Om man köper ett par glasögon i prisklassen 995-11?? någonting så får man ett par glasögon på köpet i samma prisklass. Ganska soft. Och jag har också hittat vilka jag ska ha. Kommer kosta någonstans runt 2000:- men vadfan. Finns typ inte så mycket billigare. Plus att jag har brytningsfel, och dt är dyrare. yeye.
-
JAG SKA BLI FRISK!
Känner mig faktiskt lite bättre. Inte så där dåsig som jag har varit. Dock är min förkylning och hosta MINST lika jävlig. Suck! Så jag ska till läkarna imorgon och slåss lite.
-
Puss.

i'll take another chanse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback