from this day on, now and forever more

image24
(Jag har ansiktsmask på mig, och håller på o drar av den)
Det jag vill visa med denna bilden är liksom... se mitt smajl!
SÅ glad är jag med dig Fredrik! Hela tiden. Du är mitt ljus.
My light in this dark dark life.

Älskar dig!!

Vi ger vårat förhållande en ny chans.
Vi har nu alltså ett nytt datum, (typ).
Vi firar TVÅ år den 27 oktober 2008.
Och med en ny chans blir det en ny låt.
(dock en låt som borde varit med från början,
för jag skrev den till honom då jag insåg att jag
blev kär i honom för lite mer än ett år sen).
Phil Collins - You'll Be In My Heart.



Älskar dig så otroligt mycket!

PUSS!


this bond between us cant be broken

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Få ord kan förklara den kärlek jag har till dig. Men jag försöker med: Jag Älskar Dig! Puss :)

2007-11-05 @ 00:02:49
Postat av: lizz

jag blir galen!! ni är så fina tillsammans! keep up your love guys! PUSSS

2007-11-05 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback