i am drowning in my own tears

Var, om inte här kan jag skriva om hur jag känner mig?

Kunde aldrig gråta i min ensamhet förr. Men av någon anledning har jag börjat göra det nu. Och förr kunde jag aldrig stå framför en spegel och gråta, (om jag exempel vis måste ta bort mascara or whatever), för blotta synen av mig själv fick mig att sluta. (haha). Men det spelar inte roll heller längre. Jag gråter och det tar aldrig slut. Hatar att gråta när man är sminkad. För sminket fuckar sig och rinner i hela jävla ansiktet. Ser ut som en knullad hora eller något.
fuckthis.
-
Kanske ska försöka prata om något annat.. eller något.
Öppet Hus på skolan idag. Det var roligt.
Sen åkte jag hem vid åttatiden. Fick ont i hjärtat och blev på dåligt humör.

Vill inte mer nu.

hejdå.

it wouldn't kill you to ask your daughter how she's doing...

Kommentarer
Postat av: lizz

kom och gråt i mina armar.. u seems to be happy when you're with me.. :/

2007-11-13 @ 12:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback