i need you to be close...

Hejhopp.
Hemma nu igen då, sen halv två tiden.
Tänkte berätta lite om min vecka i Uppsala, och sen lite planer framöver. :) Var en stund sen jag talade om hur det ser ut för mig. När jag kom till Uppsala i fredags var klockan kvar över tio. Trötta, men vi var nog öppe tills klockan var runt tretiden. Det var himla mysigt. Vi var i Tierp. Saknat dom! som vanligt. tih. På lördagen var vi lite veliga. Men vi bestämde oss, efter en hel dag i soffan med dator, att vi ville kolla på saw4 på bio tillsammans med grabbarna. Blev dock bara Janne, för resten var upptagna med både det ena och det andra. Efter bion ringde vi till Johanna, dom var och spelade biljard (hon, Robban och Lina). Så vi hängde på. Spelade i en timme, jag och Janne mot Fredrik, och de andra på bordet jämte. Riktigt skoj! Jag och Janne vann två gånger och Fredrik två gånger. Haha, Janne gjorde allt jobb typ ;D Jag sög. men det var kul ändå!
Efter det åkte vi hem till Bertil i Vreta och tog det lugnt. Gick och la oss ganska sent. På söndagen vaknade jag med illamående och jag bestämde att det vore knas att åka 5-6 timmar buss så jag stannade. Vi åkte till Tierp och mös. På måndagen tog Fredrikälskling ledigt från jobbet och spenderade dagen med mig. Det var kalasfint. Och vi spelade kort ända in på sena natten tillsammans med Claje och Inger. Plump. Haha, jag förlorade big time! Men men, that's life. Otur i spel - tur i kärlek. Och det kan man ju minst sagt säga att jag har! Eller hur? =)
På tisdagmorgon åkte Fredrik till jobbet. Min magont höll i och jag mådde illa som fan! Så jag bestämde mig för att stanna till onsdagmorgon. När jag vaknade runt halvtolv tiden på tisdagen gjorde jag mig iordning och jag och Inger åkte på upptåget, hon skulle till Vreta och jag skulle till Uppsala. I Uppsala hämtade Fredrik mig på station, efter en halvtimmes väntan i kylan. haha. Vi åkte in till centrum och parkerade. Vi gick till Fuji fotocentrum och jag kollade läget angående praktikplats. Dom sa att det lät intressant och att jag skulle återkomma med papper från skolan. Så jag har evetuellt en APUplats på fem veckor i Uppsala!! :D Kanon!
Och idag vaknade vi tjugo minuter innan vi skulle åka. haha. Lite småstressigt, men vi hann. Så klockan 8.45 satt jag på bussen till Enköping, och klockan 9.49 satt jag på tåget till Falköping, bytte till tåget till Mullsjö klockan 13.14 och var framme i Mullsjö klockan 13.37. Skönt att vara hemma, på ett sätt. Men ändå fruktansvärt tråkigt!! Som vanligt gör det ont att lämna honom. Riktigt ont... Men vi ses igen på fredag nästa vecka! Då ska han vara med på Dreamhack över helgen.

När jag kom hem slappade jag, och runt femtiden åkte jag och mamma och solade och simmade. Riktigt skönt var det! Imorgon ska jag till skolan, sen hem och plugga, och kanske dra och simma. På fredag är det skola igen, ska försöka bli av med så mycket skolarbeten som möjligt denna veckan. Och för att lyckas med det ska jag plugga massa med Lizzie i helgen. Vet dock inte hur det blir på fredag, (skulle egentligen hem till henne då), men mamma behövde att jag skulle vara barnvakt åt Theo på fredagskvällen. Så beroende på hur Lizzie kan göra så får vi se om vi kan ses på fredagen. På lördag ska jag och mamma in och beställa min glasögon, ÄNTLIGEN! Blir trött på att inte se något. haha. Och sen ska jag hem till Lizzie. Vi ska på Street Jam på KFUM på kvällen. Riktigt skoj. Ser jag fram emot. Sover väl hos Lizzie på kvällen sen.

Sen nästa vecka börjar DreamHack! Äntligen! :D Jag ska börja sova där från och med onsdag kväll. Sover hos Tessa på måndag, och hemma på tisdag. Mysigt..
Nu vet jag inte mer vad jag kan skriva. Det blev visst en del. tihi.

Jo! Juste, det blir ingen Sälen för mig och Fredrik. Anledningar jag inte orkar gå in på. Men det känns bättre att åka till London i alla fall! För det är vad jag och Fredrik ska göra. Så jäkla underbart mysigt!! När han föreslog det kunde jag inte tro mina öron. Jag bara stog och storlog och frågade om och om igen om han var allvarlig. Haha! Men ja, det var han! Och faaan vad jag längtar. Mitt hjärta tillhör dig, älskling.
OCH juste:
Jag har fått beskedet från läkarna. Och jag är fullt frisk! Känns kanonbra. Så nu ska jag börja träna på riktigt så jag kan joina lumpen! Fan vad jag ser fram emot det här! Så nu ska jag bara köra på och blicka framåt.

Puss o kram
... so i can hear your heartbeat

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hmm, ditt namn står som standard när man ska skriva kommentar, störande :)... Hur som, fin tillbaka blick av dagarna tillsammans med dig, kan bara hålla med! Dem är och var helt underbara. Älskar dig massor!! Snart London, dock DH först, ska bli mys. Kom nyss hem från Stockholm btw, blev längre än vad jag trodde. Men nu ska jag sova. Puss min sötnos, massa love till dig!! /Din Fredrik

2007-11-22 @ 00:47:13
Postat av: lizz

london? amen.. fan va kul :D och det är så skönt att du är fullt frisk. och det är så jävla synd att du har problem med din mage, alltså. jag menar allvar.

hoppas vi löser fredagen, med tanke på att vi verkligen behöver det, eftersom båda är efterblivna när det gäller skolan.

love you

puss

2007-11-22 @ 12:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback