i will keep on bleeding 'til i get to you

Idag har varit en förjävlig dag.
Men jag kan ju börja med att berätta att jag hade kul igår sen i alla fall!
Efter en stund så lugnade lillkillen ner sig och var inte lika blyg och rädd för mig.
Och Anton och Theo (min 5årige kusin och min snart 6årige bror) lekte för sig själva.
Lillkillen, Albin som är runt 1 år var rädd för mig i början, ny omgivning och så vidare.
Men det löste sig till slut och han klarade av att leka lite. Och jag bestämde mig också för att "inte-vara-sjuk-ikväll"så jag sminkade mig, gjorde mig iordning och försökte se fräsch nu, PLUS att jag tog en alvedon ;)
Jag drack lite vin tillsammans med kvinnorna som var kvar, min moster Eva, morbrors fru Camilla (mamma till Anton och Albin), andra morbrors fru Kristin, mormor och mamma. Dom skulle ha vinprovning och käka kex med olika oster och så vidare. Det blev riktigt trevligt och vi snackade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt!
Ibland tycker jag fan att mina släkt på 30+ har bättre värderingar och tankar än mina polare i min ålder. Är det konstigt?

I alla fall, gick ifrån runt 11tiden och pratade i telefon med Fredrik och gjorde annat. Somnade runt 3tiden sen på natten.
Sen imorse vaknade jag runt halv 1tiden av att mamma, pappa och Theo härjade runt på över och undervåningen. Dom skulle iväg på någon grej någonstans och träffa hela släkten. Jag skulle inte med för jag är för sjuk..
Så jag lämnades hemma själv runt 1tiden någonstans och gjorde ingeeeeet. Låg i soffan från och med 2 någonstans och åt mat, godis, chips, drack vatten och kollade på film, efter film, efter film.

Så ikväll har jag kollat på.. hm.
Starsky and Hutch. Just my luck. The perfect man. Och lite serier här och var.
Så jävla booooooored har jag varit. Har inte varit med om något liknande på flera flera år. Seriöst. usch!
(Och Robin är hos flickvännen i Stockholm, så jag var verkligen DOMED att vara själv) suck.

Men mamma och pappa och Theo kom hem igen runt 10tiden. Skönt med lite röster utöver tvn och mitt huvuds.
-
Nu ligger jag i sängen med nyborstade tänder och känner mig allmänt ofräsch. Sådär ofräsch som man alltid känner sig när man är sjuk. Hur ofta man än duschar, hur ofta man än borstar tänderna, tvättar ansiktet, händerna och sköter sig så känner mig sig aaaaalltid så jävla ofräsch. Why is that?
-
Och snart är det en ny vecka. Snälla, gör mig frisk?!
Annars blir det läkarna som gäller på måndag. Suck. I don't like the sound of that one. not at all.

Saknar Fredrik. With all my heart!
I can feel the magic floating in the air
Being with you gets me that way
I watch the sunlight dance across your face and I've
Never been this swept away

All my thoughts just seem to settle on the breeze
When I'm lying wrapped up in your arms
The whole world just fades away
The only thing I hear
Is the beating of your heart

?Cause I can feel you breathe
It's washing over me
Suddenly I'm melting into you
There's nothing left to prove
Baby all we need is just to be
Caught up in the touch
The slow and steady rush
Baby, isn't that the way that love's supposed to be
I can feel you breathe
Just breathe

In a way I know my heart is breaking up
As all the walls come tumbling down
I?m closer than I've ever felt before
And I know
And you know
There's no need for words right now

ska väl ringa honom strax och sova om en stund. rolig lördagskväll? ne, inte ett dugg.

puss. från. mig.

being with you gets me that way

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Du skriver så hemskt fina texter om mig om oss, så det värmer långt in i mig. Tack för den du är, tack för att du finns och tack för att jag får Älska dig. Du är en enorm fin männsika som jag saknar och Älskar hela tiden, forever and ever! Tycker du ska komma hit å pilla på mig och låta mig hålla om dig, din buse! Hoppas du sover sött och ler sådär fint som jag verkligen tycker om! "Jag tycker du är fin" :)!

Älskade Melina, du är bäst, du är min, jag är Din!

Puss å kram!

2007-11-11 @ 04:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback