is it ok to complain?

Vaknade med allt som jag led av igår, tusen gånger värre. haha.
Idag är en klagardag, så orkar man inte med det kan man sluta läsa nu...

Jag har feber, förkyld som en galning, hosta och är superyr.
och jajuste, jag spydde innan med. Låter det inte som en kanonvecka som varit?
Och att det här förmodligen bara är början. suck.
Lovade Fredrik att ringa läkarna med, men glömde det, det blev liksom inte av.
Får göra det imorgon om det håller i sig.

Vill ha cola light! Men det är ingen som tar sig till affären för min skull.
:(

Det gör ont i mig!! Jag hatar det här.
Jävla cp.
Nyser konstant gör jag med. Vet inte hur många gånger jag har snytit mig. Och det blöder i näsan också. Och det tydde tydligen på att jag dricker för lite, trodde pappa. Så nu har jag försökt dricka så mycket jag kan. Men man kissar så mycket då ;P hahah.

Tankar hem Medium, säsong 3 nu. Den är fan asbra den serien. Har hela säsong 3 hemma på min dator om några timmar. Nice.
-
Kommer förmodligen inte kunna vara barnvakt imorgon iaf. Även fast jag vill.
Får se...

Nu ska jag lägga mig i soffan. Puss

make me whole, hold my hand

Kommentarer
Postat av: lizz

jobbigt att läsa... krya på dig, okej? saknar dig.

2007-11-09 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback