it was when everybody else said 'no' we said 'yes' cause we felt it was right!

Sitter i min säng nu, hemma i Mullsjö efter en helt underbar vecka i Uppsala. Ville verkligen inte åka hem idag. Det har funnits de dagar då det liksom känts OK att åka hem, skönt på ett sätt osv. Men nej fyfan, idag ville jag verkligen INTE åka. Jag hade sån superångest när klockan tickade fram. Usch!
Älskling, du och jag! Fyfan vad bra. Bäst i hela världen.
Älskar dig av hela mitt hjärta och jag vet att du och jag alltid kommer vara just 'du och jag'.

Idag tog jag sömntabletter, hoppas på att jag ska få sova lite inatt.
Don't worry, det är naturläkemedel jag kör på. Jag stoppar inge allvarliga grejer i mig.
Jag kör på light ;)
Har också fått någorlunda bekräftat att jag har bihåleinflamtation. Ska uppsöka läkare ang. detta om de inte försvunnit i slutet av veckan.
-
Känner inte för att skriva så mycket mer nu.
jojuste, jag  har skrivit klart min robinsonad (min klass vet vad jag menar), suck alltså, vilken uppgift:P Men nu är den klar och inlämnad. Blev både missnöjd och nöjd. Nöjd för själva texten är ganska bra, men missnöjd för jag är osäker om den passar till denna uppgiften. I hope so!

Nu ska jag försöka sova.. eller, tvätta ansiktet och så vidare först.
och sen försöka sova och glöma att min älskling inte är jämte mig ikväll.
ska upp till uppsala igen den 16e.
Han jobbade så mycket så vi kom fram till att det var smartast om jag kom upp.
duktigt.

puss o kram, ses på stan.
kanske kommer till skolan imon, beroende på hur mkt sömn jag får och hur pigg jag är i mina bihåler ;) haha.

pusstja


my dreams makes me scared

Kommentarer
Postat av: Fredrik

En helt underbar vecka har det varit. Älskar dig, hoppas du sovit gott! Puss å kram!

2007-11-05 @ 09:08:13
Postat av: lizz

skönt att höra att du har haft det bra! deppa inte ihop nu för skolan bara! saknar dig, kom till THE SCHOOL.

2007-11-05 @ 17:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback