listen to my heart, can you hear it sing?

Hejhopp.
Sitter i Tierp och har magont. Det är ett av de värsta tillfällena måsta jag säga. Fyfy. Skulle egentligen hem idag, vid tre. Men eftersom jag fasar att detta är början till maginfluensa ville jag inte riskera att sitta på buss och ja.. you know what.
Så jag blir kvar här, ett tag till. Vet inte hur länge. Får se när jag känner mig bättre igen. Men inte klagar väl jag? Får vara med den finaste människan som finns på denna jord.

Jag vill bara få er alla att förstå, denna människan och mig..
Han gör mig så lycklig. Det finns inte ord. Jag känner mig nykär, hela tiden. Efter nästan ett och ett halvt år känner jag mig fortfarande nykär, och allt runtomkring mig är så vackert tillsammans med honom. Jag vill aldrig lämna hans sida. Han är den jag vill ha, för alltid. Och jag längtar tills han och jag bor under samma tak, delar ringar och ett liv. Ett liv som aldrig ska ta slut. <3
You are my hero in this world. I'll never leave your side. I'll always stay by your side. Remember that, sweet, sweet love.
-
Ska snart kolla på American Gangster, filmen som inte ens har kommit ut på svenska biograferna. tih.
Igår var vi på Saw fyra, kanonbra! Såklart. Älskar Saw filmerna. Dock förstår jag inte riktigt en sak eller två. Men det vill jag inte diskutera här då det finns de som inte sett den än. ^

(aj min mage)

Och föresten, TACK Dalida för att du skickade Mariah's till mig! Jävel, vad bra hon är. Hon äger allt och alla och är den enda som spelas i min MP3, på min dator, i bilen och aaaallt! Mumms!
Tack sötnos! <3
-
Lizzie, be strong, cause i know you are.
You deserve so much more, and so much better.
Remember that honey.
Don't let anyone hurt you.
I am here for you.
love'n'bless


Puss.
you don't have to be afraid of what you are

Kommentarer
Postat av: lizz

thank you girl, I really appricate your support, and I hope you know that I love you? you're a dreamfriend.. I am here for you to, call me whenever you want to. I love you, and, thank you.. again. kisses

2007-11-18 @ 21:24:37
Postat av: Kenza

svar: 34/36 är 2/4 =)

Postat av: dalida

haha lungt bruttan, jag delar gärna med mig av mariah... sprida lite sköna låtar ;D xoxo =*

2007-11-19 @ 10:46:52
URL: http://dalejda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback