maybe i should take my pills and go to sleep..?

image23
Älskar dig, mer än någonsin!
Och jag önskar att det är du och jag, föralltid.
För du och jag är det enda rätta här i världen.
Du och jag är det enda jag behöver för att överleva.
Vill aldrig någonsin åka ifrån dig.
Vill aldrig någonsin att du och jag ska gå seperata vägar.
Stannar du hos mig föralltid?
Snälla, säg att du gör det.
Du är min dröm, som blivit sann.
Jag ska aldrig mer lämna dig.
Lämnar du mig, kommer du ta mitt hjärta med dig,
och jag kommer aldrig kunna bli hel igen.

Älskar dig. Glöm aldrig det. Puss, din flickvän.

-
Ska gå och lägga mig nu. och vakna när Fredrik kommer hem från jobbet igen.
saknar honom!

Puss älskade.

if you ever leave, i will give up this fight in this life

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag Älskar Dig verkligen otroligt mycket! Puss Älskling!

2007-11-04 @ 18:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback