people isn't always what you think they are

Hemma sjuk idag igen. Mår jätteilla och usch... ;/
-
Vill flytta nu. Nu, som i NU. Men så roligt ska vi inte ha det, tyvärr.
Ska dock prata med syon imorgon, om jag går till skolan då, och kolla när jag kan flytta, som tidigast.
För nu är jag trött på det här.
Vi får se.
-
På engelskan har jag tagit reda på att vi skulle kolla på Billy Elliot och svara på frågor. Håller på o fixar hem filmen, och har svarat på några frågor redan. Har sett den innan, men det var för längesen för att jag ska kunna svara på alla frågor.
På idrotten var det tydligen teori. Gott o slippa. Haha! :P Och det skulle tydligen göra ett tvåpersonsarbete. Guess ja och Lizzie får göra de, om du vill baby? För hon är hemma idag också och mår illa. haha.
USCH!
-
Puss
just leave me alone, i'll be gone soon

Kommentarer
Postat av: lizz

ah, men vafan, du måste hjälpa mig med billy skiten, jag kan inte se den den är äcklig! :P hahaha

2007-11-13 @ 15:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback