take a look at me now

DU VILL

(x) Bli känd
(x) Vara blond
(x) Inte vara ensam
(x) Festa
( ) Vika ut dig i någon tidning
( ) Operera brösten eller läpparna
( ) Vara singel
( ) Vara med i tv
(x) Flytta hemifrån
(x) Bli modell
 
DU HAR

( ) Blont hår
(x) Haft sex
( ) Minst 4 olika parfymer
(x) Ramlat av en stol när den stått stilla
(x) Använt urringade linnen
(x) Däckat
(x) Spytt offentligt
(x) Ramlat i en trappa
(x) Blivit hysterisk när du tappat en nagel eller ögonfrans
(x) Kollat i någon killes porrtidning
( ) Gått runt med en t-shirt som det står "SLITZ" på
( ) Haft sex med flera samtidigt
(x) Gått med kortkort kjol eller shorts
( ) Strippat
(x) Använt ord som du själv inte kan förklara
(x) Hånglat med mer än 3 pers på en kväll
(x) Haft rosa nagellack
(x) Fått IG på ett prov
(x) Skrattat tills någon har blivit irriterad
( ) Överdrivet mkt läppglans ibland
(x) Blivit utskälld av en lärare
(x) Rökt
(/) Stringtrosor
(x) Piercing i naveln
( ) Piercing i ansiktet
(x) Bedömt någon efter utseendet
(x) Kallat någon annan för ex. fjortis, bitch, slyna osv..
( ) Gråtit för att få uppmärksamhet
( ) En liten hund
( ) Tappat bort väldigt mycket saker
( ) Sängkläder i siden
(x) Kollat på porrfilm
(x) Bitchslapat nån
(/) Mycket mascara
(x) Skolkat
( ) Varit otrogen
( ) Löshår
( ) Brun-utan-sol
(x) Solat topless

DU TYCKER OM ATT

(x) Titta på folk
(x) Dansa vilt
( ) Vakna upp brevid en främmande kille
(x) Kramas
(x) Sola
(x) Gå i mysbyxor
(x) Ha "stövlar" lr klackade skor
(x) Sminka dig
(x) Ta skumbad
(x) Dricka alkohol
(x) Fixa med andras hår
(x) Sminka andra på skoj
(x) Shoppa
(x) Titta på snyftfilmer
( ) Bära färgen rosa
(x) Bära smycken
(x) Ha brunkräm eller foundation
( ) Ha läppstift
(x) Knäppa "ego kort"
( ) Sova naken
( ) Säga "Blonda" saker
(x) Ha Lösanaglar
(x) Umgås med killar
(x) Vara olydig
(x) Få/ge massage
(x) Vara GALEN
(x) Skratta
(x) Sjunga med i låttexter
(x) Få/ge komplimanger
(x) Retas
(x) Slåss
( ) Tjafsa
(x) Skoja
(x) Göra manikyr/ pedikyr
(x) Göra som du vill
(x) Ha leggings
(x) Sitta vid datorn
(x) Ligga på beachen och glassa
 
DU GILLAR

(x) Killar
(x) Skvallerblaskor
( ) Porrfilmer
( ) Att visa dig naken
( ) Att ragga
(x) Att träffa nytt folk
(x) Göra "spa" behandlingar
(x) Mys
(x) Helger
(x) Att kolla på tv-serier

Sista inlägget. Ja, jag vet, ett fett tråkigt.
Men jag orkar inte skriva något speciellt.

Kan ju berätta att simningen gick bra, och det var skönt! Jag har nu träningvärk, dels efter simningen och dels efter skottningen. (vi har mycket snö i Mullsjö, och det är mycket att skotta). Så jag är jättetrött i kroppen och vill gå och lägga mig snart.. Ska nog gå och ta mina tabletter och hoppa i säng. Känner mig ren och fräsch efter bastubad och annat mys. Skönt!

Ses på fredag igen söta klassisar. Ni är så gulliga. <3

Och Fredrik, SNART kommer jag! Håll ut. Jag vet att det är jobbigt. Det är det för oss båda. Hela tiden. Jag vet. Men vi måste hålla ut för att det här ska funka. Eller hur? Och jag vet att vi är tillräckligt starka för att klara det här. Vi två, och våran kärlek är stark så det kommer gå. Tro på mig! Tro på oss! Vi är något fint, något som ska hålla. Något som ska finnas för resten av våra liv.. Du och jag är fantastiska! Det vi delar är något unikt och fint, vill alltid ha det med mig. Vart jag än går, vart jag än befinner mig i världen, så vill jag alltid känna din kärlek inom mig.
Kan knappt vänta tills du och jag lever under samma tak.

För er som har missat det;
Jag och Fredrik ska flytta ihop någon gång nästa år, antingen i början av året eller någon gång under sommaren. Kan ju ta och berätta anledningarna till detta så ni slipper anstränga er med att bilda egna... Jo, det är såhär att jag inte trivs här, av anledningar jag helst inte går in på, på en offentlig blogg. Jag mår inte psykiskt bra här. Såfort jag inte är i Uppsala blir jag inte mig själv, mår inte så bra som jag kan, men då jag återvänder till Uppsala (oavsett om jag står jämte Fredrik eller någon annan där) så mår jag så bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Där är jag hemma. Jag är gjord för att bo där. Så därför ska jag flytta, för att få iordning på mitt liv, och sköta skolan och mitt liv på ett bättre sätt. Det känns bra. En bra plan. Hoppas på en bra utveckling.

Puss på er
i will go my own way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback