the pain only lasts for the moment

Har varit hemma i några timmar nu. Allt har gått bra, dock är jag super trött i kroppen nu.
Mycket motion för en dag alltså ;D haha! Har gått/stått konstant i fem timmar, lite små jobbigt sådär.
-
Har nu packat allt inför imorgon, och gjort iordning.
Har inhandlat under dag:
En datorväska från NetonNets lagershop
En datormus (fick av pappa)
En söt klänning/tunika
BHar
Underkläder
Hörsnäckor
"TAFT" mousse och spray
"Mjukt och Skönt" sminkborttagning *2
"Garnier" ansiktskräm
Shampoo och balsam
Strumpor
Skor från Scorette (höga svarta moccastövlar. SKITsnygga! såklart;))
Julklapp och födelsedagspresent till Theo
(han ska få en spidermanklocka och en ascool åkbräda till snön)

Gott och få lite nytt av det ena och det andra.
Sen har jag fått välja ut en julklapp också.
En liten och en stor nessesär från Björn Borg. Asfin=) tih.
-
Nu ska jag bränna en skiva så jag kan ta med den till Fredrik imorgon, sen ska jag sova!


Puss på er!
Och hörni! Jag har en lånetelefon nu, som jag lånar av Fredrik. Men mina kontakter är ju inte kvar då eftersom dom var sparade på telefonen och inte SIMkortet. Så om ni ska SMSa mig får ni gärna skriva namn i slutet så jag kan spara numret sen! :)

puss!
all my thoughts just seem to settle on the breeze

Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej. Jag ville bara säga att jag saknar dig och att jag tänker på dig, ofta. Och förlåt.

Postat av: Fredrik

Jag ska inte ge dig något kreditkort ;) Puss love!

2007-11-16 @ 11:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback