touch my body the only way you know

Sådär ja!
Var hemma runt havl fem tiden, åt lite mat, frukt och slappade en timme vid tvn. Sen tog jag cykeln med väskan på ryggen och MP3n igång och cyklade upp till simhallen. Simmade totalt 50 minuter med kanske... fem minuters vila. Riktigt skönt! Nu har jag så där ont-skönt-mys i kroppen så det ska bli riktigt skönt att sova om någon timme.
Har pratat med syon idag med! Och ALLT är löst. Jag kommer kunna flytta i junimånad och det kommer vara UNDERBART!
!!!OBS!!!! Då förväntar jag mig en avskedsfest!!!!
:D:D

Nu har jag ätit boveteflingor och citronyoughurt och druckit juice. gottgott.

Pusspåer
you make me feel emtions higher then the heaven above

Kommentarer
Postat av: lizz

alltså du låter så nyttig, "nu har jag ätit boveteflingor.." hahaha, what the fuck! :O

2007-11-23 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback