what does not kill me, can just make me stronger

image25
Har kollat på Desperate Housewives s04e06.
Faaan vad ni är bra. You guys make my days.

Ska sova nu tänkte jag. Har tagit mina sleeping pills. Känner dock ännu inte av något.
Och dom hjälpte mig inte förra natten. Men mamma sa att det kunde ta några nätter innan man kände någon verkan. Så ja, vi får väl ge det ett litet tag. Och hoppas på att det blir bättre.

Får se om jag tar mig till skolan imorgon, i think not. Men ja, vi får se. Är så jäkla slut nu. Huvudet har värkt och värkt hela dagen och minsta lilla ansträngning gör min kropp helt slut. Fyfan. Pallar inte. Men ja.

Saknar mina sötnosar i klassen. (Lizzie, Dalida och Zeina! love)

Gonatt. Och sov så gott.

i enter my world of dreams and all i see is my babyboy

Kommentarer
Postat av: Dalida

xoxo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback