why can't you see what i am trying to do?

Jag skulle kunna ge dig hela min värld, om du bara var villig att ta emot den.
Jag vill kunna älska dig i all oändlighet om du bara tillät mig.
Jag vill offra hela mitt "vad-jag-trodde-var-min-framtid" för att leva med dig.
Jag erbjuder dig mitt liv, vill du ta emot det?
Jag håller mitt hjärta i min hand för att ge dig det, kommer du ta emot det?
Jag skulle kunna ägna mitt liv åt att göra dig lycklig, jag undrar om jag får..?
Jag vill alltid finnas vid din sida, ser du inte det?
Mitt liv är med dig. Undrar om jag kommer få leva det.
Undrar om mitt liv kommer att levas som det ska.

i wonder.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

I Do! - Som dem brukar säga i kyrkan :) Puss babe!

2007-11-13 @ 01:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback