why does my heart cry?

Idag var jag hemma från skolan. Sov inte mycket inatt och har ont i huvudet och under ögonen. suck.
Bihåleshittet. yeye.
Sen runt tolvtiden åkte jag in till stan för att åka in till Ryhov.
Där fick jag göra ultraljud och arbetsEKG. Ultraljudet var tydligen normalt. Skönt.
Men den andra får jag reda på om en vecka ungefär. We'll see.
Sen när jag kom hem åkte jag och mamma till affären och handlade mat.
Åkte hem och vi lagade köttfärssås och spaghetti. Eller, jag gjorde min qournfärssås.
Det blev jättegott.

Nu ligger jag och kollar på Moulin Rouge, för första gången på ett år eller nått.
Den är så bra. I love it.
-
Imorgon ska jag eventuellt till skolan. Får se hur det känns imorgonbitti.

Puss.

there is no other way - then you and me!

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

hoppas du blir bättre, saknar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback