Why would I stop the fire that keeps me going on?

I cannot help it,
I couldn't stop it if I tried,
the same old heart beat fills
the emptiness I have inside.
But when there's you, I feel whole.
And there's no better feeling in the world!
But without you, I'm alone...

Turn out the lights now,
to see is to believe.
I just want you near me,
I just want you here with me.
And I'd give up everything only for you,
it's the least that I could do!

-
Har varit på synkollen nu, och ja kära läsare. Jag ska skaffa glasögon. Jag har ett brytningsfel, inte stort, men tillräckligt stort för att behöva åtgärdas. Så jag ska få hem "receptet" på mitt fel och börja jaga ett par snygga bågar nu. Någon som har ett tips? (Är sugen på ganska kraftiga, rektangulära svarta bågar.. vad sägs?)

Har nyss ätit spaghetti och qournfärs, idag igen. ha ha. Orkade inte laga något så jag tog färsen sen gårdagen och lagade till lite fullkornspasta. Det var gott.

Nu är det också bestämt om skidresan! Den blir mellan den 31 dec - 3 januari.
Den kommer bli dyyyyyr. Så in i bomben. (för en som har en inkomst på 1050 kronor i månaden i alla fall, + att julen är pågång så det  blir mycket utgifter innan detta året är slut vill jag lova).
Och det blir hela Uppsalagänget. Så jäkla kul!
Fredrik, jag, Chris, Emelie, Mario, Janne och Djuric. Kanske någon mer. :) massa skoj.
(Jag är sugen på att Johanna och Robban ska med också, men jag vet inte om vi skulle fråga dom, I hope!)
-
Imorgon hoppas jag på skola, att jag är tillräckligt pigg, för jävel att jag måste gå till skolan. Har redan missat tre dagar, visserligen har alla bara varit halvdagar, så det är bara tre lektioner. Men ändå!
Får lite kryp i benen av att inte träffa människor också, så jag vill.. men jag vet inte om min kropp pallar. suck. Orka vara sjuk när man verkligen inte vill? ha ha. Suck.
-

Puss.

let me fill your heart with joy and laughter,
togetherness, well thats all Im after

Kommentarer
Postat av: Elvira

Det verkar som att man alltid blir sjuk när man verkligen inte har råd med det. :/

Postat av: lizz

ditt huvve! GLASÖGONORM!
du kan få mina glasögon? :D

2007-11-09 @ 09:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback