you behave like an idiot

"Jag slänger på mig mina gympaskor och går mot dörren, tar ett djupt andetag och blundar, trycker ner handtaget och möter den kalla världen utanför.
Det går folk fram och tillbaka och ser upptagna ut. Jag vågar inte ens slänga en hastig blick mot de jag möter, då jag fasar att någon skulle titta tillbaka. Jag undrar om de ser mig? Jag undrar vad som skulle ske om jag gick fram och frågade "hallå, syns jag?". Men nej, det skulle jag aldrig göra. Aldrig skulle jag möta den bittra sanningen då jag skulle se blicken på denne perso
n segla iväg, icke medveten av min närvaro."

Ett litet urklipp ur min novell (Min Robinsonad).
Låter det bra?
-
Sitter och kollar på Will and Grace. fett dryga.
Har snart filmen hemma. Gottmos.

Har ätit. Basilikapuckar (haha fett fult namn) och potatismos.
Det var gott.

Puss
i kind of mean what i wrote you know

Kommentarer
Postat av: Elvira

Jättebra skrivet, tycker jag. :)

Postat av: Hanna

Bra skrivet. Vill veta fortsättningen.

2007-11-07 @ 08:58:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback