you made my world a little bit brighter

image26

Kan inte sova, du finns i tankarna hela natten
Jag tänker på ditt leende och tänker 'du är allt'
Du gör mig glad och ler du så ler jag
Du får mig att må bra så är du glad så är jag
Ge mig en chans och jag ger dig allt du vill
Ger dig hela mitt hjärta om du ger mig halva ditt
Min kärlek, du är den enda som är värd den
Du är något för alla men för mig är du världen
Till nått bättre har du ändrat mitt beteende
Ditt leende passar perfekt i ditt utseende
Hela du är underbar, du är perfekt,
Så de är väl inte konstigt att jag föll direkt?
När jag såg dig, tänkte direkt 'jag måste få dig'.





Kass natt inatt igen. Sov inget, knappt. Så jag stanna hemma från skolan idag igen. Hostar som en galning. Och har ont i huvudet och kroppen. Men jao. What to do?
Jag missar för mycket i skolan känner jag. Men usch.. jag vill inte tillbaka.. vill inte. vill inte. Jag ogillar skolan så mycket att jag skulle kunna spy galla över den. usch.
Idag har jag inte gjort något hittills. Ätit två mackor och lyssnat på musik och surfat runt. Ska inte göra något alls, hade jag tänkt. Bara ligga. Ligga ligga ligga.
Håller på och tankar hem en film med Lindsay Lohan. I know who killed me heter den. Den verkar tyff. Så den ska jag kolla på ikväll tänkte jag.

Nej, nu ska jag gå och kissa sen surfa vidare.
puss.

Jag är inte med barn. Skönt va?
do you feel the same way that i do?
do you just want to get away?
right now?


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack :) Ja, det känns som om jag är på rätt väg nu :)
Jag är glad att du och Fredrik funnit varandra igen.
Hoppas det blir bättre snart med allt och att du kan sova igen. Ha det fint!

2007-11-06 @ 14:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback