you make me all bubbly inside



Så jävla söt är hon. Och en underbar röst! Kolla upp henne!

Idag var det skola. Halvdag. Förjävlig lektion. Hade henne, tanten. usch! Det suger. Och jag gjorde typ inte ett skit på lektionen, även fast jag VERKLIGEN borde. Skulle kunna tänka mig att plugga 24/7 i en vecka och sen vara av med ALL skolarbete för ett år eller något. Jävel vad nice.
Men så är det inte! Nepp.

När jag kom hem runt halv ett tiden skottade jag. Jävel vad tung snö är egentligen. Fick skitont i ryggen och armarna! haha. Men det är bara för att jag är så jäkla klen nu efter att inte ha fått träna något på typ två månader. Men nu ska ja komma igång igen! Idag ska jag och mamma simma. Även fast jag fortfarande känner mig krasslig och är förkyld.. för jag måste! ångestångestångest! Känner mig så jävla svag, och det gillar jag inte. nejnej!

Sen efter det ska jag plugga med Dalida, Lizzie och Zeina, via MSN. Så jävla gay. Haha! Men vi har ett grupparbete. Så ja, what to dooooo.

Imorgon är jag ledig. Ullared. Ska köpa lite smågrejer. Inga jävla kläder och grejer. Typ BHar och sånt smidigt. Handkrämer, lotions och sån skit som är billigare där men samtidigt bra märken. tih.

Sen på fredag är det skola, heldag. Sen träffa Tessa i nån timme. För hon var sjuk idag, så det blev inget. SYND! :( Men är man sjuk så är man. Sen efter det på fredag hoppar jag på en 6 timmars resa till Fredrik! Äntligen!! SAKNAR DIG ÄLSKLING! Du vet att du är mitt liv, mitt ljus och min framtid! Och jag ÄLSKAR det. Du är det bästa som har hänt, så om jag får bestämma är det du och jag förevigt. För det är så jag vill ha det. jämtjämtjämt.

Puss från mig.

you make me smile honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback