are you hoping i will change my mind?

Kom hem för en timme sen cirka. Skönt att vara hemma accutally.
Pappsen fyller år idag. Så mormor, morfar och farmor kommer hit och äter mat.
...... är sugen på smörgåstårta. Ge mig?

Det var fruktansvärt surt i skolan idag. Jättesegt och blö.
Och jaaa, jag har PMS idag. Jävla fan vad sur jag är idag. Ber om ursäkt.
Men kan inte göra så mycket åt det.
-
GISSA vem jag lyssnar på?
Kan det vara Michelle Branch? mygod. She's great.

In my mind, you give me something else.
In my mind, you give me something to sleep to.
In my mind, you are the one, even though, i don't want you.


esch, dunno.
-
Sitter och äter vindruvor. Fett gott är det. Sånna där.. lila eller vadfan dom är.
Dom är gouda. ^^,
-
Somebody tell me, why I feel so alone.
Somebody tell me, why there's no justice in this world.
Somebody tell me, why we always need attention to feel good.
Somebody tell me, why it's so hard to cooperate.
Somebody tell me. Just somebody.

-
Vet inte. Känner mig konstigt nere idag.
Uppochner. På något sätt. För lite sömn de senaste.... månaderna? Vet inte.
För mycket att tänka på de senaste.... åren?
Man kan alltid säga att man ska sluta med både det ena och det andra.
Men det kommer alltid finnas egoister som inte accepterar.
Refererar till mitt inlägg "it's time to speak out!". Det kommer alltid finnas de som inte förstår.
Och för den delen, vad hjälper det att bli av med det i så fall? Då det ändå finns så mycket annat att tänka på all the fuckin' time.
Ne, nu börjar jag blurra igen. Lika bra att vara tyst.
Eller..?
-
Imorgon ska jag på hockey, som sagt. Sen på fredag vet jag inte vad jag ska göra.
På lördag ska kanske Tessa komma hit och sova här. På söndag.. vet inte.
Ska förhoppningsvis få mitt svar från hjärtdoktorn med. Hm. We'll see.

puws.

nobody said it was easy, but no one ever said it would be this hard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback