as long as the stars still burning

Har fått en skitbra receptbok av pappa. Där det står massa bra vegetariska rätter, så man vet exakt hur mycket man får i sig och så man är säker på att man får i sig rätt mängd av allt. Bra va?=)

Har nu städat hela mitt rum. Damsugit och plockat och dammat. Jäklar vad trött jag är i min kropp. Helt darrig. Känner mig typ som den svagaste i världen. suck.
Måste gå till skolan imon! Måste! Ska nog gå och lägga mig runt tio ikväll. Och tvinga mig själv till söms! Så det så.
-
Älskar min lillebror, har kommit på att han är den sötaste som finns. hihi.
-
Har fått reda på att Emanuel inte kunde komma. Riktigt tråkigt! Men det finns anledningar nog. Så jag får respektera det. Men vi får ses en annan dag vännen min! Saknar dig, men vi ses säkert snart ändå. hihi. (: love!
-
Fan vad trött jag är. Ska nog gå och somna någonstans.

puss.
i don't wanna lose this feeling - ever!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ta med boken å så kan vi tillsammans laga mat :) visst, okok ? ;D;:D Puss!!

2007-10-24 @ 17:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback