before life removed all the innocence, everything was so easy

Har kollat klart på Heroes, både 4an och 5an. Jäklar vad bra det var!
Ringde Fredrik en snabbis.
Nu, om tio minuter, börjar en film på 3an. Notting Hill. En gammal favorit, i repris ;)
Bara måste se den.
-
Imorgon har jag matteprov, btw. Har inte ens öppnat boken. Bra va? Suck. :( Jag är så DUM! Men fan. Jag pallar inte med skolan - hemma. Okej, att man ska tvingas gå upp klockan 6 på morgonen och komma hem runt 5 tiden på eftermiddagen. Men att då behöva plugga hemma också? Fan heller. Eller ja, "vill man ngt med sitt liv". sug min hårda!
-
Fett ont i magen idag också. Helvete vad jag inte har ork till det. Men aja, klaga inte.

i hope i'll get back the only man i've ever loved!
i hope i'll get back the only man i've ever loved!
i hope i'll get back the only man i've ever loved!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sötnos, tråkigt att höra att du aldrig blir av med din magont. Hoppas det blir bättre när jag tar hand om det =) I'm the man. Älskar dig! Puss!!

2007-10-23 @ 21:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback