can you imagine me and you again?

Skola skola skola.
Imorse var det matte, och jag försov mig. Kom hit 25 minuter försent. Suck. Typiskt mig. Men matten gick ganska bra, faktiskt. Jobbade med Dalida, igen. Hon är fan smart som fan. Hon hjälper mig. Då blir jag glad ;)
Prob i matte nästa torsdag. suck.
Nu har vi svenska med Thony. Har gjort klart alla uppgifter, nästan... Jag ska nu skriva en Robinsonad, slå upp det och sen kan ni komma och hjälpa mig. Den ska vara på 700 ord, suck. haha. Jag är sämst med fantasi, jag säger ju det! Min fantasi försvann, bokstavligt när jag var liten. Don't no why.
-
Efter skolan ska jag till Philip. Får se vad som händer där.
Sen ska jag hem och baka en jävla kaka till pappa, lovade honom det. Han ska tydligen ta med sig det till jobbet. Och jag är sånt proffs så man måste väl. ;D haha. suck.
-
Nejfan, nu ska jag jobba vidare. Fortsätta brainstorma med mig själv om vad jag ska skriva.
suug min.



puss.
i am sorry for all those times i let you down

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas du får det trevligt ikväll :) Puss

2007-10-18 @ 14:23:02
Postat av: lizz

din jävel. baka en kaka till mig också :)

2007-10-18 @ 15:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback