everyday you're not here, i'm freezin'

Jag och mamma simmade idag. Det gick bra och jag är trött nu. Simmade i nästan 45 minuter i sträck. Men det var skönt med dusch och bastu sen! Riktigt nice. Sen åkte vi hem och käkade vegetarisk köttfärssås och fullkornspasta, med grönsaker. Låter det inte gott? :) Jag lagade det själv, tycker jag var ganska skillat av mig. höhö. Mamma tyckte det var riktigt gott. weeej, värsta kocken här alltså! ;D hihi.

Nu har jag plockat lite med grejer och packat skolväskan. Så ikväll ska jag somna gott.
Dock är det fullmåne inatt, så jag kommer säkert vakna tusen gånger, pga det. Nu tycker säkert vissa av er att jag låter asknasig. Men jag är faktiskt inte ensam om att känna av månens "energi", och får då dålig sömn. Ganska vanligt faktiskt. Om ni inte visste ^^

Måste läsa lite i boken innan jag somnar med. Har hört att det ska hjälpa en när man ska sova. Man ska INTE kolla på tv det sista man gör, inte heller sitta vid datorn, och inte prata i telefon det sista man gör innan man ska sova. Man ska meditera eller läsa en bok eller lyssna på avslappnande musik. Hm, ja, man kanske ska pröva sånt?

Snart äre Uppsala. Fan vad jag längtar! Helt sjukt. Pratade med Inger igår, (Fredriks mamma), fett mycket att jag saknar henne! owh, ska bli så kul och skönt o träffa alla igen! Var fan MÅNADER sen sist!
Men snart så! :):)

Och Fredrik har fått ett erbjudande om en lägenhet också. Mitt i city. Riktigt kul! Hoppas det är något att ha. hihi. <3
-
Fick reda på att jag har telefontid med min hjärtläkare på tisdag mellan tolv till två. Han skulle svara på diverse frågor och berätta lite om vad som kommer ske framöver. Hm. Jadu, vi får väl se hur det går.

Nu ska jag ringa Fredrik. Om någon minut. Ska platta håret först, så jag har det gjort tills imorgon bitti. Så är det bara att gå upp, kleta på lite smink, och sen åka till skolan.

Tjarå.
och GODNATT.

btw! Min mobil är fett död. Min laddare är sönder så jag kan inte ladda fanskapet. Så jag blir utan mobil ett gäng dagar, tills jag hittar en lösning. Pusspåer.

i?m sorry for the wrong things that I?ve done

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback