FUCK NO!

Fuck heller att jag tänker gå ut och gå. Jag har läst om att det ska vara en björnjävel i skogarna här i Mullsjö. Okej, tänkte jag. Vadfan, den lär la hålla sig i skogarna. Och där går jag ändå inte när jag går ut och ta min promenad. Men FUCK heller. Kolla här då.

http://www.jnytt.se/Read__11122.aspx

Jävla kukbjörn. Alltså, skolområdet, det är MIN PROMENADSSLINGA DIN HORA!
Stay away. Jäkla kuksugare.

-.-

där var min kväll förstörd. jag vill ha LUFT! :( dummadummadumma björn.

didn't think you would turn around

Kommentarer
Postat av: dalida

abowshit, fan va läskigt!!

2007-10-15 @ 20:26:50
Postat av: Fredrik

Muhahaha, du å björnen, hahah, skrattade i bilen påväg hem när du nämnde det bra länge :D

2007-10-17 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback