how could i left you there all alone?

Skola. Igen.
Imorse var det tugnt att ens öppna ögonen. feels like i'm goin' down.
Somnade runt tolv igår. Någorlunda duktigt, va?
Kollade på Heroes e03 innan jag somnade, jäkligt bra. Som vanligt, fett spännande.
Har kollade på Desperate e03 också. brabrabra!

Veckans låt; Akon - Sorry, blame it on me.
Rysligt bra. Texten är kanonbra.
-
Har Medieproduktion idag. Suck. Skulle egentligen köpt pappret jag ska använda till bröllopskittet, men det har jag inte gjort - dessvärre. Så ja, hoppas inte Karin dödar mig. ^^,
-
Efter skolan, (slutar 11.30) borde jag gå på extramatten. Vi får se om jag känner att jag orkar. Annars pluggar jag med skiten så gott jag kan hemma. Det är sånt som löser sig. eller nått.
Ska i alla fall som sagt lämna in ett gäng arbetsanökningar på ett gäng ställen. Ska skriva ut dom idag, här i skolan. Sen efter det, ska jag hem och ev. sticka och simma.
Haha, vaknade med träningsvärk idag, suck. Dååå är det tungt att gå upp. Sov lite för länge idag dårå. Så jag hann inte käka något. Har visserligen blivit en vana att inte käka något på morgonen. Men ah, i alla fall.

Nu är det inte många dagar kvar tills jag åker till Uppsala. 10 dagar bara.. längtar. Fan vad jag saknar alla där uppe. Sjukt mycket. you are my angels. my hereos when i need you the most.
-
puss
You're all I need
You're all I see

Kommentarer
Postat av: Fredrik

9 dagar kvar nu bara :) massa mys :DD

2007-10-17 @ 23:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback