http://veg-tv.info/Earthlings

Gå in på den länken. Kolla på den filmen. Trots att den är så lång som den är, ge den en chans. Fyfan vad hemskt. (varnar dock för fruktansvärda bilder). Det är nog det mest fruktansvärda jag någonsin sätt och jag gråter fortfarande. Det är verkligen otroligt otroligt hemskt. Och jag förstår inte att det finns människor som är så hjärtlösa. SE PÅ DEN! förgudsskull.
-
Var nyss ute och kollade i brevlådan.. inget brev till mig från länssjukhuset. suck.
Då har det gått två och EN HALV vecka. sucksucksuck.
-
Åkte hem en timme för tidigt från skolan idag. Har fruktansvärt ont i magen och svår andning. Orkade inte stanna kvar. Huvudvärk och illamående. Men jag överlever.
-
Idag skulle jag egentligen varit med Lizzie och hennes pojkvän + Gabriell. Men det har jag ingen som helst ork till nu, som det känns atm i alla fall. Ska nog bara vara hemma och ta det jäkligt lugnt. Surt, men ja.

Och du är inte hemma heller, fören runt elva. Vill ju prata i telefon din lilla sate.
-
Orkar inte skriva mer nu.
puws.

there was a time when everything was so easy

Kommentarer
Postat av: Richie

Haha ;D du fick ju prata i telefon med mig !!! Etniska jävul (A)

2007-10-06 @ 12:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback