I can see myself dying, am I?

Skola skola skola.
Fick mitt matteresultat. Fyfan vad pissigt.
IG? haha! Jag hade inte övat ett skit, plus att jag bara vart med på två lektioner under hela läsåret.
Så lite förståeligt är det väl?
haha. Mer än HÄLFTEN av klassen fick IG. Ja jösses.
Pinsamma vi är.
Så nu MÅSTE alla som fick IG på xtramatte. Men ja, det är det värt. För fan, IG är värdelöst. Och pinsamt.
Så detta ska åtgärdas snarast möjligt.
-
You can't make your heart feel something it wont.
-
Imorse sov jag för länge. Så jag hann knappt göra något.
Åt inget. Hann bara sminka mig och borsta tänder, och ta på mig.
Sen gick jag.
Imorgon ska jag tydligen träffa ngn som heter Gabriell, tillsammans med Lizzie och henne pojkvän.
haha. Ja, där ser man.
Så jag blir inte ensam imon. Skönt det.
-
Har fortfarande inte fått något svar från läkarna. Får väl räkna med en vecka till.. i guess.
-
Jag saknar dig vännen.
Men som jag sa, jag kommer vänta här på dig. Tills du är redo att höra av dig igen.
Men gud vad jag oroa mig för dig.
Vill verkligen att du ska må bra. Och jag vet inte hur jag ska göra för att få dig att förstå det.
Men som jag sa, jag kommer respektera din tystnad, och finnas här när du kommer tillbaka.
<3
-
Hockey idag. Ska bli skitkul! Står i klacken ;D haha.
Jäklar ja. HV HV HV HV! ^^,
Brorsan tyckte han kunde få min biljett, för jag förtjänade inte den sa han.
Haha! yeye. ^^,
-
Sova hos Tessa efter hockeyn. Snälla söda Tessa. =)
-
nej, jag tänker inte skriva något mer nu.
För jag orkar inte.
Kanske sen, senare. Men inte nu.
Ska sova nu. Tillsammans med mina ballader som strömmar ut mina snäckor.

puws.

I was standing, you were there
Two worlds collided, and they could never tear us apart

Kommentarer
Postat av: Unknown

Du dör inte :) Promise you that, sooee fall upplivar jag dig again !!! med en köss (A)

2007-10-04 @ 17:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback