I can't figure out how life is meant to be

Sitter i skolan. Igen.
Har ont i magen. Fuckin' shit.
Fick hockeybiljetter. HV - Timrå, imorgon klockan 19.00.
Ska bli kul! =)
-
Kollade på Ladder 49 igår. FYFAN vad jag grät. Shit. Vilken jäkla bra film.
Liza somnade, haha. Men jag kollade klart. Sen kunde jag inte somna.
Låg och.. ja du, tänkte. Eller något.
-
Har fått tillbaka mina arbeten nu, dock inte datorn.
Den ska jag eventuellt få imorgon. Vi får se hur det blir med den saken.
-
Fuck min mage, jävla skitfan.
-
got nothing to say. i don't know anymore. i don't know how to handle this.
how to make myself understand - myself.
how to work things out.
i just gonna leave this, 'till someother day.
i just don't know.

leave me, i'm nothing to keep. you don't want this.

Kommentarer
Postat av: lizz

tänkte my ass! du blev väckt, och jag är dum idjut som sov när du var vaken! :O

2007-10-03 @ 10:35:44
Postat av: tessa

melleplutt. jag vill sova med dig. :D

2007-10-03 @ 13:15:41
Postat av: Ella

Ladder 49 är grymt bra, men sorglig. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback