i just can't sleep when you aren't around

Är så trött på att inte kunna somna när jag borde.
Fan gnäller jag för? helvete. käft. -.-
-
Idag på gympan var det ganska kul. Jäkligt skönt att springa av sig lite.
Sen när jag kom hem gick jag och mamma ut och gick i ösregnet i en timme. Alltid lika skönt med promenader. Har börjat gå ut och gå en gång om dagen - minst.
Sen ska jag börja träna regelbundet, igen. För nu är det fan dags att komma igång på riktigt, och på egen hand. Känns som jag gör mer då, när jag bara fokuserar på mig själv. Ska i alla fall ge det ett försök! =) känns bra.
-
Imorgon ska jag slänga in ett par jobbansökningar på diverse ställen. Måste börja tjäna lite pengar. Har grejer att betala och köpa.. dels en jacka jag bara MÅSTE ha. Den kostar tvåtusen, men så fan heller att det ska hindra mig ;D haha. JAG SKA HA. That's it. liksom.
Sen efter det ska jag hem och ev. sticka upp till simhallen och simma ett gäng längder. Och sen ska jag nog bara ta det lugnt.
På torsdag ska jag träffa Philip en sväng. Får se vad vi ska göra.
På fredag tänkte jag ta tiden att träffa RIchard.
På lördag ska jag ev. på bio med Sebastian, blir det inte bio hyr vi kanske en film och chillar hemma.

=)


puss o kram.
nu ska jag chilla lite till. kolla på tv eller ngåot.
hoppas på att man bli trött. eller nått.


puws.

i wish we could scip "you and me" and become "we" again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback