i just wanna scream out this happines!!

JAG HAR GODA NYHETER MINA DAMER OCH HERRAR!!
Jag var och pratad med skolan idag angående flytten till Uppsala. Och det är HELT möjligt!
Det ENDA som kan hindra mig nu är att det eventuellt inte finns platser i klassen.
Men hur ofta är det så att INGEN hoppar av skolan? neee juste! :D
Och jag har relativt bra betyg, så jag trooooooooooor att det kommer gå kanon!

KUNDE BARA INTE HÅLLA TYST OM DETTA!


Så om 8 månader är jag OUT OF HERE! :D FAN vad jag längtar!

Nu ska jag sätta igång med maten. Värma vegköttfärsen sen igår och koka pasta.

PUSS PÅ ER! :D

(mår illa idag, tror jag och lizzie blev matförgiftade. hahah)

everytime i jump, i fall

Kommentarer
Postat av: Fredrik

WIIIIIIIIE! så jävla nice :)

gällande att du hoppas och sen faller, ganska naturligt va? :D

2007-10-25 @ 15:50:24
Postat av: lizz

HAHAHAHH, JAA VI BLEV MATFÖRGIFTADE, KUK I KYCKLINGEN.. eller vad var det? :P

2007-10-27 @ 18:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback