I pray to God you'll give me one more chance, boy

Helgen har varit onändligt innehållsrik.
Orkar inte säga mer än att jag var på fest. Träffade nytt folk och hade kul.
Dock problem med hjärtat under kvällen. Men det löste sig någorlunda.

I'll be there for you!
These five words I swear to you.
When you breathe, I want to be the air for you.
I'll be there for you!
I'd live and I'd die for you.
I'd steal the sun from the sky for you.
Words can't say what a love can do.
I'll be there for you!

Snart är det Uppsala som gäller. och jag kan inte längta mer. Det är sjukligt. Jag behöver dig! Nu! Du är min räddning här i livet och jag vill aldrig lämna dig igen.

hej.

i can't buy back what i did to you

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

puss på dig,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback