I still feel the same way about you

Sitter I skolan nu och, suck. Jag är trött. Har engelska nu på morgonen och idrott på eftermiddagen. Vi ska vara på Ekhagen på idrotten, förmodligen typ.. fortboll eller något. Jag har med mig kläder till det, men suck vad jag inte är sugen. Men men, life sucks, what to do? -.-

Efter skolan ska jag inte göra ett skit. Åka hem, slöa. Kanske städa mitt rum lite till. Bäddade rent och grejer igår. Mamma tycker jag gör det för ofta, är det ens möjligt? ;P Ne, ja tycker det är äckligt med sängkläder, så det så.

Inatt somnade jag runt ett, och klockan ringde igen vid sex. Snacka om en tung och stor suck. Jag menar, det kändes fan som jag nys somnat när skiten gick i gång.

 

Aja.

puws

nothin' has been so beautiful
as when i saw the love in your eyes

Kommentarer
Postat av: lizz

bra att du sovit lite iallafall söto.

2007-10-16 @ 08:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback