i still wonder, where did you go?

the time goes by so very slow.
i hope i won't end up alone.


Sitter och lyssnar på gamla ballader. Snart kommer dom.
Vi ska äta tacopaj. Jag gjorde guaccamolen. Den blev goud.

Fyfan vilken jäkla dag. Tar den aldrig slut?
Jag vill bara få gå och lägga mig och sova. sova. sova.
Sova tills.. ja, om 23 dagar?
Skulle sitta fint. För just nu är jag bara trött. trött. trött.
Men så kommer det inte bli, så sluta wina melle. suck.
Det är bara bita ihop och härda ut. suck.
Eller?

Tessa ska sova hos mig på lördag. Ska bli mysigt med en Tessa-Melle-kväll.
Är förmodligen ensam hemma också. Så det ska bli mysigt.

Någon som vill göra något på fredag?
Känner mig lite.. left out alone på fredag.
call me, honey.
-
Ne, nu ska jag komma tillbaka till verkligeheten och inte sitta här.

puws.

maybe i didn't love you,
quite as often as i could have..?


Kommentarer
Postat av: Unknown

I will babe ^^

2007-10-03 @ 19:41:25
Postat av: tessa

you can be with me on friday too if you are all alone.
vi kan vara på min brors fest och sen åka hem till mig.
men det är ju bara om du vill och inte hittar något annat att leka med^ pussis

2007-10-03 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback