I want to put my heart away for some years, hoping it'll be heald when i get back

Sitter i skolan igen. Sista dagen denna veckan. Skönt med lite helg. igen.
Har medieproduktion så jag måste nog sätta igång nu... har ju en del att göra.
-
Igår var det ju hockey, som ni vet. Haha.
Jag och Dalida stannade bara första perioden. Jag var feting trött och vi hade ståplater, i klacken. Fett surt. Man såg inget och man kunde inte sitta och slappa helt enkelt. Det var skitsurt. Så vi stack hem. Eller ja, jag åkte hem till Tessa. Där kollade vi på Desperate Houswives och Heroes. Det var mys.
Somnade sen runt ett, två tiden. Jag pratade tydligen jättemycket i sömnen. Haha. Jag gör sånt ibland . ;D

Skrev min engelska novell också. Blev nog ganska nöjd. Tror jag.
-
Nu är det inte många dar kvar.... typ.. 19? eller.. vadfan. Ska räkna. wait...... Fan, 21 dar var det visst. Men ja, det går nog ganska fort, i hope.
-
Vännen, i'll be thinking of you. You will make it trough this. Even if it doesn't feels like it right now, I know that you are strong. And I'll be here if you would fall. Use me. Love <3

Puws.

sitt here in solitude

Kommentarer
Postat av: Richie

Haha och du ska säga att jag inte sover mycket !!! Who00ts liksom. Sov själv ^^ pews

2007-10-05 @ 14:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback