If tomorrow never comes, I would want just one thing - to kiss your quiet lips, and trace the steps with my finger tips

Fyfan vad jag mår illa. Somnade i soffan idag, TROTS att jag lovade mig själv att hålla mig vaken. Suck.
Sov nog bara en kvart eller nått, men ändå. Måste hålla mig vaken så jag kan sova inatt. Ju.

Jag lagade till min mat, och tillsatte massa wokgrönsaker. Jäkla vad gott det blev! mumms.
Och sen kollade jag på Mr Beans Holiday. jävel, han borde skjutas i nacken eller nått. Haha. Stackare.
-
Har fått en kallelse till Ryhov också. Den femte maj, klockan 13.00-15.00.
Då ska jag göra två olika tester. Ett då jag ska ligga på en brits och bara.. ligga (?) i typ en stund då dom ska mäta mitt hjärtmönster, och typ "filma" hjärtat och se om jag har någon extra blablabal. Fattar inget. haha.
Sen efter det ska jag göra arbetsEKG. Då ska jag få cykla på en träningscykel en stund, med EKG mätare på mig och kolla hjärtats rytm och sådär. Ja... om dom inte hittar något efter DET, så tror jag dom kommer lägga ner mig. Skita i mig. Kanske är bäst så.
Har telefontid också, men det kanske jag redan har berättat? aja.
-
Usch. Magknip och illa mående. JIPPI. -.-
Mamma tyckte jag skulle följa med henne ut och gå, men fan heller att jag orkar det nu när jag mår så här. Suck. Jag vill bara sova sova sova sova sova sova. Skulle vara fantastiskt skönt!
Och jag vill INTE till skolan imorgon. Snälla, låt mig slippa? :(

Lämnade in ledighetsansökan idag till min metor med. Då jag ska vara på DreamHack. Hon trodde inte det skulle gå igenom. Suck. Aja... jag löser det. På något sätt.
-
Imorgon, efter skolan ska jag och Tessa ses en stund över en kopp kaffe och snacka skit. Ska bli mysigt. :)
-
i never had a dream come true, 'til the day i found you!

Kommentarer
Postat av: Anna Peeeeee

men melle vi är ju lediga på dreamhack så du behöver inte vara ledig jueeee.
pussis

2007-10-25 @ 19:52:54
Postat av: Melle

Men nej, inte då. Veckan innan. Jag ska nämligen jobba under DH så jag behöver vara där en vecka innan. =)

2007-10-25 @ 20:54:10
Postat av: lizz

gumman, jag hoppas allt kommer gå bra för dig. you know were to find me, eller hur? :)

pussis

2007-10-25 @ 21:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback