i'll try to find my way back

Sitter i skolan har skittråkigt. Ska skriva en novell på engelska med minst 500 ord. Kanske inte låter så svårt för er, men om jag säger att min fantasi försvann med alla nallar och leksaker jag slängde upp på vinden, och att jag inte ens kan skriva sånt på SVENSKA kanske det inte låter så lätt längre?
Jag kan inte sånt här.
Vadfan kan man skriva om?
aow. Ingen aning. Jag får väl se om jag hittar på något.
Har tills nästa vecka på mig. give me some inspiration.
-
På idrotten ska vi springa runt Rocksjön. Ska bli helt okej. Tycker det är skönt att springa.
Var ute och gick igår med mamma, i en halvtimme eller något. Det var jätteskönt.
Efterskolan ska Lizzie med mig hem och sova hos mig. Ska bli mysigt.
Kanske ska prata en liten stund i telefon med dig också?=)
Ring gärna!
-
Michelle Branch alltså, jag säger det ingen - hon är otrolig!
-
Veckan ser väldigt slapp ut. Dock har jag skolarbeten jag måste göra. haha.
Men det är det väl alltid. Ska försöka gå ut och gå varje kväll också, med mamma.
Hon gör ju det, så varför ska inte jag med det?
Och börja simma med morsan också. Två gånger i veckan. Sen får vi se hur det blir med resten.
-
Ännu närme DreamHack nu. haha. 56 dagar för att vara exakt.
Ska bli fett med nice. Tessa och jag ska ha kuuuwl.
-
hörrö, "mycket av det gooouda", sluta reatas med mig. Annars får du smisk.
Ring ikväll.
-
PUSS

i think about it everytime I... owh. no.

Kommentarer
Postat av: lizz

suck my toe :)
börja skriv något kul.
det är lättare att skriva
om sådant du har egna erfarenheter utav.
du är duktig. just start to write biatch!

2007-10-02 @ 10:32:50
Postat av: tessa

du och jag. best friends forever and ever and ever. aiiight?

2007-10-02 @ 10:53:57
Postat av: Unknown

Jag får väl retas hur mycket jag vill ellor?! Smisk, tss av dig (A) no way !

2007-10-02 @ 20:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback