i'm fallin'

JAG VILL. Men jag känner mig så vilsen i mig själv.
Druknar i mina egna tankar att jag inte vet vart jag ska börja eller hur jag ska börja.
Jag vet inte vad jag ska säga eller vad som händer inom mig.
Jag vet inte vad eller hur du ska göra för att ens kunna hjälpa mig eller förstå mig.
Jag vet inte hur man formulera sig på "svenska språket".
 Jag kan just nu bara sucka, gråta, skrika och slåss. eller skriva.
Men inte prata och få någon annan att förstå my mind.

Och ja, det kan ju vara nyttigt att skrika och gråta osv.
Men just nu är det inte enough för mig.
Jag har gjort det där för mycket nu.
i've cried my eyes out.

Om min text stör någon out there. så behöver ni inte läsa. detta är min blogg och då är det mina tankar som hamnar här.

g'night

how can you cause me so much pain?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback