it's kind of hard to see trough the tears

Hej och godkväll, eller nått.

För er som inte redan vet, jag har fått mitt svar från hjärtläkarna nu.
Ska fortsätta med utredningen, då jag har en onormalt hög arbetspuls.
Ska få en remiss snart, och fortsätta med slangar och skit.
Kan inte riktigt beskriva rädslan och.. känslorna som finns just nu.
Och som ni kanske förstår, så skulle jag uppskatta om ni inte "melle, hur mår du?" eller något liknande, då jag kommer få tänka på det tillräckligt, utan att behöva bli påmind. Hoppas ni förstår.

aja.
ska försöka sova nu efter en kväll hos Philip. Det var trevligt.
Men nu är jag hemma igen och.. ja, imorgon är det mässa.
jippie... NOT.

vi hörs.
puss
i don't wanna live, if living is without you

Kommentarer
Postat av: ZeinaGaby

älskar dig lilla vän

Postat av: Fredrik

me and you, forever and ever. puss!

2007-10-19 @ 00:31:16
Postat av: lizz

puss på dig, hoppas allt kommer lösa sig för dig nu, du förtjänar det bästa.

2007-10-22 @ 16:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback