it's not always easy

Sitter här framför soffan och känner mig allmänt misslyckad. Gjorde inte det jag egentligen borde gjort idag. Suck..
Jag åkte aldrig och simmade. Jag glömde skriva ut mina jobbansökningar.
Men jobbskiten fixar jag imorgon, promise. Men simningen får blir någon gång senare. Kanske i helgen. aja, suck suck. Och ingen promenad blev det heller idag, för mamma kom hem så sent, och vi är själva hemma med Theo så vi kunde inte läman honom själv. Kanske tar en promenad själv.
-
Imorgon efter skolan ska jag och Philip träffas. Kolla film eller ta en fika eller något. Vi får se vad som blir.
Sen på fredag blir det en fika med Richard, och sen hem och ta det lugnt med god mat med mamma.
Och på lördag ska jag och Sebastian på bio! Ska bli kul.
-
Vet inte. Got nothin' to say today. Känner mig så där.. blank igen.
borde nog ta mig en promenad after all. rensa tankarna.

btw, har slutat snusa och röka nu. bra?
får se hur länge jag klarar mig.


puws
i don't want to be a "have to" in your life

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nice me bio ju, bra film val! Grr puss!

2007-10-17 @ 23:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback