keep your ego to yourself

Helgen har varit bra.
I fredags kom Tessa ut till mig i tron att hon skulle stanna hos mig till söndag. Men som vanligt pallar vi inte att vara hemmahemmahemma en hel helg. Haha. Så på lördagen fick vi kryp i benen och bestämde oss för att festa hemma hos Danne. Det blev en lyckad kväll. Dock lite mycket mot slutet. Och som vanligt, när man dricker hinner känslorna ikapp mer än man kanske vill. Så det blev lite galet mot slutet. Jag kunde inte stå och allt var bara konstigt. Men Tessa tog bra hand om mig. Blev sen upphämtade av Claes, snäll som han var. Sov hos honom. Det var bra. Blev sen bjudna på jättegod mat på söndagen av Claes. Himla snällt.
Sen åkte vi hem till Tessa med ett gäng filmer vi hyrt. Kolla på Wicker Park - ASBRA. Och en till film.. Besatt hette denm. också jättebra. Skum men bra.
-
Känner mig confused. Vi får väl se hur allt turns out. Är bara så trött på att behöva ta hänsyn till människor som inte har något med det jag gör att göra. Liksom, klart dom får bry sig. Men att lägga sig i på detta sätt är bara respektlöst och egoistiskt. Men ja, dom förstår väl det också tillslut, with some luck.

puws.

please don't let this affect you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback