Lovin' you is all i ever had

Sitter i skolan, igen. Suck vad jag börjar tröttna på skolan - rejält.
Och som vanligt, försov mig idag, fem minuter innan jag borde gå hemifrån vaknade jag. Det blev bråttom och jag hann bara klä på mig och skynda på med lite mascara. Sen upp på cykeln och suck... ja.

som alla andra nätter somnade jag allt för sent igår också. runt ett tiden.
eller nej, efter smset somnade jag nog runt två.. eller var den tre? ingen aning.
Men de gör inget, hade inte gjort någon skillnad om jag hade somnat ett eller tre.
hade ändå varit lite trött och lika.. less.

har samma konstiga andning idag också. börjar bli lite trött på det.
mamma har köpt en antistressbok. ska läsa den.. den verkar bra, intressant.
typ "hur man blir av med stress på tio minuter"-bok. så den ska hon och jag läsa nu.. vi får se.
-
efter skolan ska jag möta upp Tessa. Har inte bestämt mig om jag ska gå på extramatten eller inte idag efter mediaproduktionen. vi får se om jag orkar. tror inte jag gör det.. dock borde jag. suck....

snart klar med bröllopspaketet också. jag kommer knappast vinna. men ja, jag har gjort mitt nu i alla fall. skiter i om jag vinner eller inte. tror jag ändå vet vem som kommer vinna. som vanligt.. men vadå? jag klagar. det är fina saker den gör. så vafan, varför inte?
förtjänar man vinst så gör man. (:
-
trött trött trött på et häääär.
hejdå.
keep on smilin'!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback