maybe it's nothin' new but, i need you like a heart needs a beat

Har varit hos tandl. idag. Borrade och slipade till mina framtänder, som var lite utslagna, sen jag var liten. Nu är dom inte lika hackiga. Nice nice. Orka all skräck som talas om att borra. Jag kände iiinget, och jag hade inte bedövning. Suck. :P Nu var det över. Så nu har jag inte tandl. tid förens om typ ett år. gottmos.
-
Åkte sen in till skolan för att gå på ett möte inför mässan som ska hållas nu från onsdag till fredag. Jag ska vara där och representera JohnBauer tillsammans med Liza, på fredagmorgon. Är inte så sugen, men vafan, vi får en tröja och slipper lektionen ;D hahaha. Jajösses.
-
Ska ner nu, igen. Denna gången ska jag acctually prata med mamma också. haha.
lol.


sug mig.

we gotta stop pretending who we are

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback