now i'm standing here

Ligger i Fredriks nya soffa och surfar runt. Kollade nyss på ett av hans avsnitt av Parlamentet. Magnus Betnér var med. Han är nog den bästa svenska komikern, (förutom Robert Gustavsson då förstås), som finns i Sverige! Han är verkligen störtskön. Haha!

Fredrik har somnat inne i sin säng. TROTS att vi ska käka kex med ost och dricka vin. dumis.
Men han var nog trött. Han har ju trots allt en hel jobbvecka framför sig. Får se om jag går in och väcker honom sen när det är dax för pimplandet. hihi.

Har också kommit på vem den bästa sångerskan är, på denna jord. Det bara MÅSTE vara Mariah Carey. Helt allvarligt nu, hon är otrolig. Hennes röst! Okej, Withney är också helt otroligt.. fan, finns många som är skitgrymma. Men det är inte många som dom två. Eller?

Fredriks soffa(or) är fett nice. Vi har redan, sen igår, hunnit kolla på två filmer. Igårkväll kollade vi på 1408. En skräckis. Riktigt häftigt gjord. Rädd blev man ett par gånger också. Den rekomenderar jag. Sen idag såg vi på Råttaoillou (stava?!). Den var också bra! Så den rekomenderar jag också. Råttorna var skitsöta. haha.
-
Imorgon ska jag, Inger och Johanna in till Gävle. Dom ska shoppa. Får se om jag köper något lite. För se hur generös jag känner mig med mina småpengar. hö hö.


-
Guess what! Fredrik vaknade nu! hihi.
Så nu är det pimplande som gäller.
Puss på er alla!


you make me so happy, honey. love u!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ett tips är att se Fullpackat om du gillar Robert Gustafsson. Har inte sett den själv, men alla säger att den är jätte rolig :)

2007-10-28 @ 22:30:23
Postat av: dalida

asså jag tror jag håller med dig om mariah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback