now you know what's on my mind

Fredrik kom ner till Jönköping på torsdagen som ni vet. Han kom till mig och det blev sent. Somnade nog runt tre. Himla skönt att få prata om sånt som behövdes. Tack för det. Sen på fredagen följde han med till skolan. Trötta var vi, men vi klarade oss.
Sen efter skolan var det menat att vi skulle på 18års fest, sen på krogen. ID och grejer var fixade, men Fredrik fick magont. Otur som vi har. Så jag stannade hemma med honom, medan Tessa festade. Hon hade kul! :)
Vi stack hem till mig och slöade.
På lördagen skulle jag vara barnvakt, och så blev det. Fredrik joinade. Tessa kom också ut runt 6tiden. Och tog sen bussen hem vid 12tiden.
Lotta från stan var här också (mamma bästa väninna). Himla kul hade vi! =) dom drack vin, tillsammans med Fredrik. haha. Mycket skratt. Det var mysigt.
Gick sen och la oss runt 3tiden. Och vaknade sen runt 11. Då gick vi upp och gjorde oss iordning, och stack ner till Landh's konditori och käkade frukost. TACK! Himla gott. Baguett och kaffe. Mumms.
Och sen runt 2tiden stack han hem. ;/ och jag, mamma, Theo och Robin stack upp till morfar för att fira honom. Hela släkten var där, typ. Det är alltid lika kul att träffa dom. Man känner knappt igen sina kusiner så sällan ses vi. ^^
-
thank's for everything.
thank's you the way you are. you make me smile.
for real. like i said, all the way in.
when you're around nothing is wrong.
nothing is ordinary. you make my day fly away.
you make me smile. all the way in. for real.
lots of love.
<3
-
Ska baka bullar idag med mamma, blev aldrig av sist.
puss på mig.


if he wanna touch my butt, i'ma let him do it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback