ohlala here we go again

Jag och mamma bullade upp med morötter och dipp, äpple med kanel och vatten. Det var gott. Kollade på filmen, tills vi insåg att det inte slutade fören halv tolv. Så då bestämde vi oss för att dissa den.

Imorgon efter skolan ska jag och mamma till simhallen och simma ett gäng längder. Vi tror det blir en timme eller något. Sen ska jag ev. sola och chilla i bastun. Skönt!
Sen på kvällen ä det promenad som gäller. Har fuskat med det denna veckan. Fyfy!
På torsdag ska jag och Dalida och Zeina plugga hemma hos Dalida med ett "radioprogram". Vi får se hur bra vi lyckas denna gång. Ha ha.
På fredag ska jag vara hemma och packa inför UPPSALA på lördag. Och vi ska även vara hundvakt åt en jättefin golden (vår grannes). Det ser jag fram emot.

Nu ska jag prata i tele med Fredrik. Ska göra mig klar för sängen, sen förhoppningsvis sova.
Hoppas ni har haft en bra dag.
Puss på er.
g'night


30245-17

kiss me good night and promise me you'll stay forever

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Ohh, söta små "får"? hehe... I will stay forever and ever. I love!

Nu är det inte långt kvar, en tå, två tår, tre tår, jo fan. Tre hela dagar kvar. Mhihih! Mums :D

Pussss!

2007-10-23 @ 23:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback