somethin' is takin' over me

Nu sitter jag här igen, med den där känslan jag inte vet hur jag ska tolka. Hur jag ska hantera. or where i should put it... Ibland får jag sånna impulskänslor för att bara stanna, mitt på en motorväg, och se vad som händer. Eller... hoppa. Eller vad som helst. Men där är det väl tur då att jag inte är SÅ fruktansvärt impulsiv av mig att jag någonsin skulle sätta detta i handling. Inte i nyktert tillstånd i alla fall. Och det är väl bra, i guess?

Sitter och tankar hem Desperate Housewives s04e03 och Heroes s02e03.
De två serierna är riktigt bra. Fruktansvärt sevärda. Och The O.C så klart. Men det är en annan femma. Eftersom den upphörde. Men bra var den i alla fall. Fruktansvärt bra. ^
-
What if I said I'm not like the others?
What if I said I'm tierd of pretending?
What if I said I'm inlove.. with you?
Would you take my hand, and hold it for all eternity?
Would you?
-
Är du trött än? I know I'm not.. Dock borde jag vara trött. Sov bara 5 timmar inatt. Men det är bättre än vanligt i alla fall ;) haha. Vi får se när min kropp får för sig att somna. We'll see, we always do.
Imorgon har jag engelska på morgonen, och idrott på eftermiddagen. Engelska är mitt favoritämne, ;D men idrott, pjuuu, det är inge vidare. Men jag är med. Jag ska ha bra betyg i det! *sträcker på mig* ha ha.

Det är modelluttagning i Jönköping imorgon. Ska ni gå?
-
I had a change of heart, but don't know where to start.
What I'm about to say may surprise you...
But now I see it clear, life ain't always fair.
What can you do, when you don't wanna hurt him,
cause you dont deserve him and theres no other way?
I'm breakin down, I just can't take it anymore.
I won't let you go, you know I'm comin' for you!
No matter what it's gonna take I gotta make this move!
You're the one that I chose, you know I'm comin' for you...
-
Puws på er.

cause what we share is undeniable


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Det förstnämnda ger fasiken ingenting, det vet jag att du vet. Å att du inte gick till uttagningen är skandal, du är så snygg! Puss!!

2007-10-17 @ 23:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback